Niks doen - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Ivo S - WaarBenJij.nu Niks doen - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Ivo S - WaarBenJij.nu

Niks doen

Door: Ivo

Blijf op de hoogte en volg Ivo

05 September 2009 | Nepal, Pokhara

Aangekomen in Nepal, Kathmandu en de volgende dag door naar Pokhara om bij te komen en zo goed als niks te doen!
Na een week niks doen ben ik tot de conclusie gekomen dat niks doen niet voor mij weg gelegd is, ik word er onrustig van, ga te veel aan thuis denken en m’n hoofd stroomt over van plannen en ideeen (die niet worden uitgevoerd).
Dus tijd om alle opgedane energie weer de vrije loop te laten gaan, wat tot op heden heeft geresulteerd in:
- een reisplan voor India, inclusief het boeken van treintickets
- een gedeeltelijk reisplan voor Laos-Cambodja
- het verwerken van foto’s
- het toevoegen van foto’s op m’n tijdelijke site http://i-fotografie.blogspot.com/
- het klaar maken en opsturen van foto’s aan vorige opdrachtgevers
- het verder Wrecken van m’n Journal
- het klaar maken van een pakket voor verzending naar Nederland en
- een blog schrijven

Ik ga weer snel verder, want er moet nog meer gebeuren.... strakjes krijg ik nog stress....heerlijk!

• 05 September 2009 - 18:43

Kiprich:

ff lkkr rustig aan doen kan ook geen kwaad jongen.
    Geniet verder. Kom je vlg jaar april nog ff naar de Coolsingel ?

• 06 September 2009 - 00:23

Gerdine:

SHIT... ben ik weer niet de eerste die reageert op een blog.. ehm eens kijken wat schrijft men vaak onder een blog:
    "wat een waanzinnig verhaal!!" dat is een beetje een overstatement he? "wat doe je toch geweldige dingen!!" ja dat is zo maar niks doen is nou niet echt geweldig te noemen over het algemeen. "Ik hou trouw je blogs bij!" Is toch een beetje een leugen, het zijn periodes.. ;) "Ik wou dat ik jou was" Niet al te letterlijk genomen is deze dan WAAR!!! desalniettemin, quite happy as it is, love! kusjes!!!

• 06 September 2009 - 20:07

Marie-José En Wim:

Hoi Ivo,
    Na vijf maanden zijn er zeker periode's waarbij je het vervolg van je reis moet plannen. Doe dit toch maar rustig aan en zoals wij jou kennen doordacht, met een lijstje erbij om duidelijk te scheppen. Prima. Geniet verder van je avonturen.
    We zijn heel trots op je verhalen en de prachtige foto's.

• 07 September 2009 - 10:24

Frija:

Hoi Ivo,

Wat een prachtige foto's!!

Leuk om je even gezien en gehoord te hebben vrijdag via Skype. Je zag er inderdaad ontspannen uit...

Heel veel plezier verder tijdens je reis!

Groetjes,
    Frija

• 08 September 2009 - 07:28

Janneke :

mooie foto's ivo!! en super om je verhalen te lezen. Blijven oefenen met 't niets doen... ;)

• 08 September 2009 - 10:13

Sabine:

Ja, je kan het jezelf maar druk maken....dat gaat hier ook te makkelijk....dus blijf maar lekker daar!