Namaste - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ivo S - WaarBenJij.nu Namaste - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ivo S - WaarBenJij.nu

Namaste

Door: Ivo

Blijf op de hoogte en volg Ivo

14 September 2009 | Nepal, Kathmandu

Pokhara, ‘s ochtends half negen en ik ben onderweg naar school. Het is ongeveer een half uurtje lopen en onderweg worden we al snel vergezeld door meer en meer lachende kindergezichtjes om ons heen. Drie jaar terug stond er alleen nog een betonnen karkas en verder nog niks, dus ik ben heel benieuwd hoe het uiteindelijk geworden is. Al snel is de school in zicht, een maagdelijk wit gebouw met oranje accenten tussen de groene rijstvelden. Prachtig om het zo te zien!

Nadat alle kinderen buiten voor de school het ochtendritueel hebben gedaan en rustig naar de klassen toegaan, loop ik de kinderen achterna om de school van binnen te aanschouwen en te zien dat het er prachtig uitziet!
Ik loop alle klaslokalen af om klassenfoto's te maken en te zien waar de kinderen mee bezig zijn.

In drie jaar tijd is er geweldig werk verzet en bovenal zie ik alleen maar lachende gezichten!

Zo'n glimlach is het toch meer dan waard!
Stichting Namaste, http://stichting-namaste-nepal.nl/ , giro 67 22 699.

  • 14 September 2009 - 08:02

    Sabine:

    Voor die glimlach doe je het....er is niet veel meer voor nodig toch Ivo??? Zo te lezen geniet je nog volop! X uit nazomer Nederland

  • 14 September 2009 - 09:05

    John En Wil:

    Geweldig die lachende kindergezichten!!
    Daar wordt je blij van en inderdaad weet je waar je het voor doet!!

  • 14 September 2009 - 17:46

    Janneke :

    Mooi om te zien dat je bijdrage tot iets moois heeft geleid, waardevolle ervaring lijkt me...

    veel plezier nog, geniet ervan!

  • 15 September 2009 - 13:15

    Guinevere:

    Hoi oom Ito,

    Hoop dat alles goed met je gaat en ik vond het leuk om je te zien en te horen via de skype bij Oma Wil.
    Zo te lezen doe je net zoveel indrukken op een dag op als ik. Bedankt voor alle kaarten die je hebt gestuurd. Ze staan allemaal op mijn kamer. Ik heb van de week nieuwe schoene gekregen, stoere paarse. En ik kan al staartjes in, leuk hè! Hoe zijn de kinderen daar? En de school?
    Ik ga weer verder spelen! Ben benieuwd naar je volgende verhaal.
    Veel plezier.
    Groetjes Guinevere.x

  • 16 September 2009 - 12:18

    Maaike:

    Super om te horen dat het daar zo goed gaat! Dat er een mooie school staat en de kinderen met plezier naar school gaan! Fijne tijd in Nepal!

  • 23 September 2009 - 07:03

    Julia (Namaste):

    namaste ivo en vrienden van ivo,

    langs deze weg wil ik jouw en al degene die geld voor ons project in pokhara hebben gegeven ontzettend bedanken. ik heb al bij een lokale boekhandel 24 engelstalige leesboeken gekocht.

    ben ondertussen weer veilig in nederland aangekomen en kijk met veel plezier terug op de mooie tijd die ik op school gehad heb.
    ivo, nog veel reisplezier.

    Groetjes Julia
    Stichting Namaste Nepal

  • 19 Oktober 2009 - 09:53

    Gerdine:

    wat een glimlachen inderdaad..die mensen worden ermee geboren blijkbaar. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Roundtrip

Rondje het verre oosten

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2010

In beeld

14 Januari 2010

Last Dance

05 Januari 2010

Uit een droom ontwaakt

25 December 2009

Laos

12 December 2009

De eerste dinsdag van december
Ivo

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 46626

Voorgaande reizen:

03 Februari 2016 - 24 Februari 2016

Chili

10 December 2014 - 04 Januari 2015

Argentinië en Brazilië

01 Mei 2014 - 18 Mei 2014

Filipijnen

09 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Israel-Jordanie

14 December 2011 - 04 Januari 2012

Colombia

25 Augustus 2010 - 18 September 2010

China

01 Mei 2009 - 01 Mei 2010

Roundtrip

01 Mei 1999 - 01 Mei 2009

Voorgaande reizen

Landen bezocht: